Дермакосметика
В Україні бренд TOPICREM представляє дермакосметичний напрям, що за понад 30 років здобув визнання мільйонів споживачів у всьому світі.
TOPICREM заснований у 1993 році французькою сімейною фармацевтичною Лабораторією НІЖИ, яка має понад 100 років досвіду у сфері здоров’я.
Топікрем Ультразволожуюча емульсія для тіла лідирує у рейтингах аптечних продажів у Франції й займає топові позиції на українському фармацевтичному ринку.
Топікрем за роки існування змінював дизайн, розширював асортимент та постійно удосконалював формули, аби якомога якісніше відповідати потребам своїх споживачів. Тож зараз в Україні представлено широку лінійку продуктів TOPICREM, які розв’язують проблеми:
- чутливої та сухої шкіри;
- дуже сухої загрубілої шкіри;
- комбінованої та жирної шкіри, схильної до акне (або ні);
- атопічної шкіри;
- зрілої шкіри;
- гіперчутливої шкіри;
- пігментованої шкіри;
- дитячої шкіри.
Філософія французького бренду Топікрем базується на 7 головних засадах:
- Зволоження та захист. Ми прагнемо зберегти здоров’я та красу чутливої шкіри, тому розробили рецептури, які гарантують 24¹ години зволоження й захисту шкірного бар’єра.
- Ретельно очищені інгредієнти з високою переносністю та доведеною ефективністю. Дотримуючись обґрунтованого статуту рецептур, 88 %² інгредієнтів наших продуктів мають природне походження.
- Клінічно випробувані формули. Проведено понад 3000³ клінічних досліджень під контролем дерматологів, гінекологів, офтальмологів і педіатрів, щоб гарантувати споживачам із чутливою шкірою безпеку та ефективність.
- Ефективність, доведена наукою та схвалена пацієнтами. Ефективність наших формул засвідчена ретельними клінічними дослідженнями за участю великої кількості добровольців. Співпраця з понад 12 000⁴ медичних працівників, а також асоціаціями відображає наше прагнення до задоволення потреб кожного споживача.
- Дерматологія задоволення. Ми розробляємо формули, які мають позитивний вплив на самопочуття. Це дозволяє кожному почуватися впевненіше й бути на висоті, у такий спосіб сповна насолоджуватися життям. Середній показник задоволеності — 95 %⁵.
- 100 % французьке виробництво. Бренд і досі виробляє всі продукти у Франції в науково-дослідній лабораторії, що гарантує їхню досконалість та якість.
- Відповідальний підхід. Топікрем щодня працює над зменшенням впливу на навколишнє середовище за допомогою відповідального підходу. Це дозволяє нам заощадити понад 8 тонн⁶ картону.
¹ За винятком засобів гігієни та догляду за волоссям
² За винятком засобів, що містять сонцезахисні фільтри — січень 2024 р.
³ Сумарна кількість добровольців із чутливою шкірою, які протестували продукти всього асортименту TOPICREM — січень 2024 р.
⁴ Оцінка ефективності візитів до медичних працівників у 2023 р.
⁵ % середньої задоволеності — випробування під контролем дерматологів — випуск 2024 р.
⁶ Внутрішній розрахунок на основі одного року продажів продукції, вторинне пакування якої було знято з лютого 2023 р.